Etică

Conducerea companiei și toate departamentele subordonate se vor ghida în permanență după principiile etice, care reprezintă un  reper profesional ce se dorește a fi impecabil:

  • menținerea relațiilor de încredere și onestitate cu clienții, furnizorii, acționarii, partenerii și angajații, orientarea spre performanță;
  • nu vor fi tolerate abuzuri verbale sau de orice altă natură, nici comportamente agresive;
  • oferirea de produse sigure, de înaltă calitate;
  • dedicare față de comunitate, sensibilitate socială
  • respectarea regulilor interne;
  • înrădăcinarea unei culturi a integrităţii;
  • angajament, eficiență, muncă în echipă
Oricine dorește să ne adreseze întrebări sau să ne sesiseze anumite probleme o poate face, contactându-ne la la adresa de email compliance@pharmafarm.ro sau utilizând formularul de mai jos. Vă încurajăm să ne scrieți și garantăm in totalitate anonimatul persoanelor care ni se adresează.

Principii în relația cu partenerii de afaceri:

Ne luăm angajamentul că vom fi mereu o companie cu un respect profund faţă de colaboratori. Reputația de partener de afaceri integru și competent este un scop suprem la care aspirăm cu fiecare nou proiect, client sau furnizor.

PharmaFarm va adopta o atitudine demnă și profesională în raport cu partenerii din țară și din străinătate, va promova concurența loială în raporturile de afaceri, va promova găsirea unor soluții amiabile, prin negociere și mediere în cazul unui conflict comercial, va utiliza formele corecte de publicitate și se va abține de la fapte ce ar putea prejudicia imaginea altor agenți economici, va respecta drepturile de proprietate industrială și intelectuală ale tuturor partenerilor de afaceri și va respecta deciziile instanțelor judecătorești din România.

Principii în relația cu clienții:

  • este interzis să ademenești clienții cu tehnici false de folosire a unui produs particular, să dai informații incomplete sau înșelătoare despre efectele secundare ale acestuia sau să eviți să menționezi proprietățile esențiale ale produsului;
  • negocierea trebuie tratată în parametrii adecvați și trebuie folosite instrumente de persuasiune personală, bazate pe fapte;
  • este interzisă folosire unor practici de business agresive, care implică presiune fizica sau psihologică;
  • folosirea forței, a amenințărilor și a aluziilor neloiale este interzisă;
  • nu se oferă și nici nu se acceptă cadouri înainte de efectuarea unei tranzacții;
  • nu se acceptă niciun beneficiu personal din partea consumatorului;
  • se păstrează confidențialitatea tuturor informațiilor fundamentale și importante.

Echipa Pharmafarm este convinsă că implicarea în comunitatea în care există conduce la îmbunătățirea mediului în care trăiesc angajații în timpul liber și la creșterea simpatiei oamenilor din comunitate față de companie. Suntem deschişi spre noi proiecte, care contribuie la ameliorarea situaţiei din domeniul sănătăţii.

Dorința de a construi un viitor mai bun face parte din propria noastră existenţă, devotată comunității și sănătății oamenilor. Acest deziderat îi motivează pe angajaţii noștri şi ne îndrumă ca cetăţeni globali.

Codul etic al grupului RICHTER se poate accesa aici.